Категории

Престъпност

Граждански

Градски

Потребителски

Други

Околна среда

Човешки права

Виж всички (32)
Вход
Регистрация Вход Забравена парола Име
имейл адрес

Няма да пращаме нежелани съоб­ще­ния

Ще получиш имейл на този адрес с линк за промяна на паролата.

Парола Парола (пак) вход изпрати регистрация или вход или вход забравена пароола
Или влез чрез Facebook

Няма да пускаме съобщения от ваше име.

Ако нямате акаунт можете да си направите: регистрация
Как работи добави сайт
Как работи Signali.bg

Signali.bg е инструмент за хората, които виждат проблем и искат той да бъде разрешен. Целта е всеки от тях да намери отговор на въпроса:

Къде да подам сигнал за "_____", така че да ми обърнат внимание и да не ми отнеме време

Това се случва като:

  • Хора като теб - потребители в сайта добавят и класифицират начините за подаване на сигнал в различни институции, компании и неправителствени организации. Става лесно с формата достъпна от бутоните "Добави сайт".
  • Хората, които вече са подали сигнал, дават оценка за това дали е имало ефект, дали е било лесно и допълнителни впечатления. Така се сформира "рейтинг" за всеки сайт.

Администраторите на Signali.bg преглеждат добавените сайтове и ги обозначават с ключови думи и снимки. Всеки може да стане администратор, като изпрати имейл до info@signali.bg, в което да опише защо би бил добър в това.

За да се предпази от интернет „тролове“, Signali.bg ограничава честотата, с която могат да се дават оценки, както и изисква регистрация за всяка от тях.

Планирано е бъдеще развитие на Signali.bg, след което ще може да се подават сигнали директно от тук.

Агенция пътна инфраструктура

Начална страница Дупки по пътища Агенция пътна инфраструктура

Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни.
Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши.
Ако случайно сигналът ти не е за „Агенция пътна инфраструктура“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва.
…още

Важни факти
  • Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни
  • Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши
  • Ако случайно сигналът ти не е за „Агенция пътна инфраструктура“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва
  • „Агенция пътна инфраструктура“ трябва да се справи с проблема от 1 до 3 месеца. Ако е повече от месец, трябва да ти се опишат особено важни причини за това
  • Ако вече има подаден сигнал за проблема, „Агенция пътна инфраструктура“ няма да ти отговори, освен ако не добавиш нови факти или обясниш защо сега е по-различно
  • Глобата за „Агенция пътна инфраструктура“, ако не спази горното е от 150 до 1500 лв

Горното e указано в Административнопроцесуалния кодекс.

Навсякъде в България
Нередност Магистрала Пътища Асфалт Път
Хубавото е че: Има анонимни сигнали Не изисква регистрация Не изисква снимка Не изисква ел. подпис Не изисква името ти Не изисква имейл адрес Не изисква адреса ти Не изисква регистрация Гарантиран отговор Крайна точка за сигнала Евентуални пречки: Изисква локация на сигнала Само на български Снимка от сайта на Агенция пътна инфраструктура (17 оценки) Към сайта

или ако вече имаш опит с „Агенция пътна инфраструктура“ сподели го:

сподели опит
17 оценки

Приложението на АПИ не работни и не мога да подам сигнал.

Публикуван на 15 Март at 07:32 от Христо Снимка на Христо Сподели своя опит

Здравейте,

Искам да подам сигнал за пътя в обл. Софийска, общ. Драгоман и по-точно гр. Драгоман - с. Габер - с. Цацаровци.

Ремонт на пътят бе започнат миналата година лятото. От тогава в отсечката гр. Драгоман е положен един пласт асфалт вместо 3 , съответно интензивният трафик на натоварени камиони от близката мина "Бели брег" почти го е разрушил.

Най-лошия участък от отсечката са двата моста при мината между с. Габер и с. Цацаровци.
В момента състоянието им трудно позволява преминаването на лек автомобил като е предпоставка за ПТП-та и автомобилни аварии.

Моля да разпоредите проверка на пътния участък, за да се установи лошото състояние на мостовете там и да се вземат съответните мерки за подобряване състоянието им.

На завоя след втория мост посока с. Габер има срутване на скална маса и половината път не е проходим, съответно камионите на мината минават и разнасят целия чакъл и камъни и разрушават чисто новата асфалтова настилка.

Пиша ви с надеждата да се вземат мерки и да се улесни и без това трудното преминаване на жителите на селата след с. Габер посока града и магистралата.

Прилагам координати по Google Maps на единя мост: 42.886520, 22.852336 и на другият мост: 42.887407, 22.853945.

Предварително благодаря

Публикуван на 9 Март at 16:38 от Константин Тодоров Снимка на Константин Тодоров Сподели своя опит

Здравейте,

Не знам откъде да започна да описвам проблемите и обстановката, която съпровожда пътя Панагюрище-Вакарел. Ще започна от хубавите неща. Това е един от красивите ни пътища, който свързват прекрасния революционен град със столицата. Винаги съм предпочитала да пътувам от там вместо по автомагистрала Тракия, която винаги е супер натоварена. Въпреки моето желание и въпреки всички дълбоки дупки, които чупят колата ми, аз отново предпочитам да минавам от там. Е да, ама не - зимата е непроходимо. Защо ли? Ами защото явно това е път забравен от бога, а за снегорини явно не сме чували в този край. Приканвам всеки, който не вярва на думите ми да заповяда в китното ни градче, за да се увери и да види с очите си за какво плащаме винетка и по какви пътища шофираме през 21век в една европейска страна. На пролет всички новоизлезли дупки най-вероятно ще бъдат запълнени с пясък, както стана и миналата година. Искам да видя промяната, да повярвам в нея, да видя, че и обикновения гражданин се изслушва, да видя действия и да си кажа - да, заслужаваше си. За съжаление сама не мога да променя нищо, нито имам средствата, нито имам уменията. Затова си има специалисти. Моля да се обърне внимание на проблема преди да се е случило нещо по-сериозно.

Предварително благодаря и се надявам наистина да бъде отразено :)

Публикуван на 7 Март at 21:47 от Лушка Кокотанекова Снимка на Лушка Кокотанекова Сподели своя опит

Здравейте,
Съобщавам Ви, че ремонта на стойност 35.000.000 лв. на отсечката Бучин проход - Искрец - Своге се започна през май на 2020 година. Изостави се наполовина още същото лято. От замразяването на обекта до сега в това безобразно състояние шофьорите може би са изразходвали за ремонт на автомобилите си повече от стойноста на ремонта. Всеки ден стотици жители пътуват за работните си места в София. Не знам какво се чака. Може би ще извършва и там ревизия? но все пак трябва и да се строи господа.
Поздрави

Публикуван на 12 Фев. at 20:02 от Биньо Колев Снимка на Биньо Колев Сподели своя опит

Здравейте,искам да съобщя за път в лошо състояние.Става въпрос за пътя гр.Средец-гр.Ямбол.Отсечката от с.Тамарино до Ямбол е ремонтирана,но от Средец до Тамарино е под всякаква критика,дупки,вълни,липса на маркировка.Когато се затваря магистрала Тракия това единият от двата пътя по който се стига до Бургас.
С Уважение:Костадин Бирбочуков
dixon@abv.bg

Публикуван на 31 Ян. at 15:09 от Костадин Бирбочуков Снимка на Костадин Бирбочуков Сподели своя опит

Здравейте! През 2021 г се извърши ремонт на пътя между селата Маринка -Твърдица ОБЩИНА БУРГАС и след кръстовището на село Твърдица в посока село Димчево беше спрян ремонта. Пътя към село Димчево е в окаяно състояние...с дупки и коловози от тежкотоварни коли .Село Димчево се разраства с бързи темпове,привлича все нови жители ,строят се нови къщи,а пътя е под всякаква критика. Пътя е тесен и поради големите препятствия по него създава предпоставки за ПТП особено нощно време.
Може ли да се предприемат действия за ремонта на този пътен участък?

Публикуван на 28 Ян. at 20:44 от Йовка Каракашева Снимка на Йовка Каракашева Сподели своя опит

Сайта не е удобен за използване

Публикуван на 28 Ян. at 20:40 от Ивелин янчев Снимка на Ивелин янчев Сподели своя опит

Добър ден, искам да кажа няколко думи във връзка с компенсаторните такси. Камерите не работят.
Пълен рекет по границите от страна на агенция Митници. Нямаш право на дума .Спират те и докато не си платиш не ти дават документи. Пълно ограбване на транспортните фирми и пъленене на хазната

Публикуван на 20 Ян. at 15:04 от Аз съм Снимка на Аз съм Сподели своя опит

Липсва пътна маркировка , мантинели и светлоотразители по пътя Троян -Кърнаре,при изкачване на прохода посока от Кърнаре към Троян.

Публикуван на 7 Ян. at 19:43 от Весела Узунова Снимка на Весела Узунова Сподели своя опит

Постоянно паркиране в тревните площи

Публикуван на 25 Ян. 2021 at 07:51 от Diana Hanselmann Снимка на Diana Hanselmann Сподели своя опит

Здравейте,
Бих искала да съобщя за неравности по Ул. Атанас Дуков при Acibadem City Clinic Tokuda Hospital. След направен ремонт при авария, пътя е в неблагоприятно състояние, което дава предпоставка за ПТП, както и за нанасяне на щети на собствен автомобил. Знак За намаляване на скорост при ремонтни дейности липсва от страна по посока бул. Никола Вапцаров.
Важно е да се вземат мерки своевременно за отстраняване на неравностите, особено когато в близост се намира лечебно заведение.
Ремонтните дейности бяха приключени преди 10 дни, колко време трябва да мине, за да бъде заличена следата от аварията и ремонта?!?

Публикуван на 19 Май 2019 at 20:35 от Lubomira Chipilska Снимка на Lubomira Chipilska Сподели своя опит

Само на 50 км от гр.София в посока гр.Брезник ,много лош път между селата Ярославци и Завала ,не може да се кара с повече от 40 км.ч.пътят е осеян от дупки и е нацепен асфалта ,в самото село Завала пътят вляво преди площада е черен и много трудно проходим. До къщите на хората от селото се стига много трудно има коловози дълбоки по над 60-70 см ,моля обърнете се към компетентните органи .Моля обърнете внимание !!!

Публикуван на 6 Май 2019 at 14:12 от Киров Снимка на Киров Сподели своя опит

Здравейте,
искам да съобщя за две неща:
1. Има няколко доста опасни дупки по пътя за кв.Кремиковци в участъка от бул. Ботевградско шосе до кв.Кремиковци (повечето от дупките са преди и след кв. Челопечене и в двете посоки). Броя на дупките не е голям, но са дълбоки с остри ръбове и спокойно могат да се изкърпят качествено за кратък период (или с машината, която издухва смес от пясък и смола за бързи ремонти).
2. Възможно ли е да се съобрази времето на безумните маневри и композиране на влакове на гарата преди кв.Кремиковци,където в най-натовареното време сутрин и вечер се спуска бариера за преминаване в повечето случаи само на един локомотив . Това е предпоставка много хора бързащи за работа или да си вземат съотвено децата от детска градина след работа да минават на спуснати бариери и да стане катасторфа.
Детските градини са до 18.30 ч., а в интервала от 17 ч. до 18.30ч. пускат бариера 2 или 3 пъти в най-натовареното време.Това е безумие и загуба на време на стотици хора и подигравка с търпението им от страна на БДЖ или , който там носи отговоерност .Моля да се вземат някакви мерки .Благодаря от името на всички потърпевши пътуващи всеки ден в този участък.
С уважение;
Стефанов

Публикуван на 8 Ян. 2019 at 14:10 от Стефанов Снимка на Стефанов Сподели своя опит

Че всичко е пълна измама и лъжа, както и цялото ни управление!!!!

Публикуван на 29 Март 2018 at 06:42 от Даниела Христова Снимка на Даниела Христова Сподели своя опит

Здравейте елате да видите пътя от с беглеж до с николаево обл плевен на Марс няма толкова трапове и дупки???за какво плащаме винетки и данъци?

Публикуван на 16 Септ. 2017 at 08:13 от Красимира Илиева Снимка на Красимира Илиева Сподели своя опит

Здравейте,
от Околовръстен път на София към Чепинци има две отклонения. На второстепенното такова, където отклоението минава покрай пясъчна кариера има голяма дупка. Тя е точно на Околовръстния път, на банкета. В случаите, когато в посока Локорско кола чака за ляв завой, заобикалящите я трябва да минат през дупката. Опасно е, може заобикалящата кола просто да се обърне. Моля, запълнете я!
Александър Николов, alexander.nikolov@abv.bg

Публикуван на 12 Септ. 2017 at 11:10 от Alexander Valtchanov Снимка на Alexander Valtchanov Сподели своя опит

Здравейте,

искам да съобщя за няколко нередности по ул. река Осъм, ул. Владимир Василев и ул. Г. Марков, община Средец, гр. София.

По конкретно:

на улица обозначена в гугъл картата като "река Осъм" в непосредствена близост до строителния обект зад полиграфическия комбинат, в различните карти на софия е дадена като ул. Река Осъм а на други като ул. Владимир Василев. По тази причина незнам как да Ви я посоча. Ето защо ще доуточня че става въпрос за тротоара зад блокове ж.к. Пейо К. Яворов 77 и 78 и строителния обект зад полиграфическия.

Там наличния тротоар е постоянно зает от паркирани коли. Самият тротоар е изключително тесен, обрасъл с храсти, които ако няма спрели коли трябва умело да заобикаляш. Особенно ако човек е с бебешка количка или малки деца. Същевременно трябва да се пазиш от идващите отзад коли, ако си в посока кум 12 СОУ Цар Иван Асен II. Практически, е невъзможно нормалното придвижване на хора, възрастни хора, бащи и майки с деца към намиращата се в близост детска градина 18 ОДЗ Детски Свят и училище "12 СОУ Цар Иван Асен II" по тротоар.

По нататък ситуацията става още по сложна, след 12 СОУ на ъгъла на ул. Владимир Василев и ул. Г. Марков липсват указателни знаци за еднопосочна и двупосочна улица. Отново тротоара е изключително тесен, минава се само в колона по един. Изключено е с количка за близнаци.

Постоянно има паркирали коли в напосредствена близост до завоите и поради тесните улици междублокови пространства, е невъзможно да се вземе завой с по-голяма кола, липсва и видимост.

При междублоковите пространства, по-конкретно: ж.к. "Яворов" бл.20, 25B, 21A, 22А, 26Г, 26В, 2 А, също липсват отново обозначителни знаци,за посока на движението, поради което всяка сутрин се получават задръствания, налагат се сложни маневри на движещите се МПС, затрудняват се пешеходците, пресичането от страна на гражданите и децата. Стават саморазправи пред децата от квартала.

Отново поради паркирали коли в непосредствена близост на ъгъла на ул. Владимир Василев" и ул. Г. Марков, няма почти никаква видимост от ул. Владимир Василев, към ул, Г. Марков, която пред самото ОДЗ е двупосочна.

В края на ул. Владимир Василев и блок ж.к. "Яворов" бл.23Г отново няма знаци, а на повечето места в горната част на ул. Владимир Василев изобщо липсва тротоар.

Надявам се писмото ми да не се приеме като критика, а по скоро като желание за подобряване и улесняване на движението по посочените улици към ж.к. Яворов

Предварително благодаря за отделеното време

С Уважение,
Наталия Мончева

Публикуван на 13 Юни 2017 at 21:49 от Boris Monchev Снимка на Boris Monchev Сподели своя опит
Ако вече си подал сигнал, дай своята оценка за „Агенция пътна инфраструктура“ Колко си доволен от процеса по подаване на сигнал? От 1 до 5 звездички, където 1 е малко, а 5 много.
Какво ти направи впечатление? Проблемът пробавен ли беше след подаването на сигнала? Имаше ли нещо сложно? Имаш ли предложение как да се улесни процеса? Изпрати Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.
Добави сайт

Ако знаеш за страница в интернет, от където може да се подаде сигнал, сподели за нея:

Интернет адрес (линк) към формата за попълване Име на организацията, която ще получи сигнала Човешки права: Бежанци и мигранти Престъпност: Корупция Престъпност: Измами Престъпност: Пътно-транспортни Престъпност: Изборни нарушения Престъпност: Бракониерство Граждански: Тютюнопушене на обществени места Престъпност: Кражба Престъпност: Побой Престъпност: Изнудване Престъпност: Документални престъпления Престъпност: Компютърни престъпления Граждански: Полицейски произвол Граждански: Административни неуредици Граждански: Нарушаване човешки права Граждански: Нарушени трудови права Граждански: Нарушаване на етичните норми Граждански: Интелектуална собственост Градски: Неосветени площи Градски: Повредени елементи Градски: Неподдържани зелени площи Градски: Опасни елементи Градски: Натоварено кръстовище Градски: Велосипедни неуредици Градски: Бездомни кучета Потребителски: Хранителна индустрия Потребителски: Отказана гаранция Потребителски: Проблеми с договори Потребителски: Сметки Потребителски: Негодни стоки Потребителски: ВИК Потребителски: Електроснабдяване Други: Изгубени вещи Други: Бедствия Човешки права: Права на децата Граждански: Здравеопазване Потребителски: Нарушени потребителски права Граждански: Паркиране Околна среда: Води Околна среда: Гори Престъпност: Незаконен строеж Потребителски: Градски транспорт Градски: Дупки по пътища Други: Интернет измами Граждански: Достъп до информация Няма значение за сигнала гр. Велико Търново — Велико Търново гр. Видин — Видин гр. Варна — Варна гр. Благоевград — Благоевград гр. Бургас — Бургас гр. Пловдив — Пловдив гр. София — Столична гр. Стара Загора — Стара Загора гр. Русе — Русе Т.е. къде в страната трябва да е проблема, за да реагира организацията на сигнала Какво от изреденото по-долу се изисква? Регистрация Снимка Ел. Подпис Име Е-mail EГН Адрес на подателя Локация на сигнала Какво предлага мястото? Гаранция за отговор Анонимни сигнали Мобилна версия Крайна точка за сигнала Организацията, която ще получи сигнала, пряко ли е отговорна за разрешаването му или е посредник, като примерно НПО, неформална гражданска група? Проследимост Може ли да се проследи развитието по сигнала? Потвърждение Изпраща ли се потвърждение за получен сигнал? (пр: имеил или обажндане) Многоезичност Как става подаването на сигнал? Разкажи за ограничения във видовете приемани сигнали, специфики или инструкции при подаването. Добави Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.

Съдържанието в Signali.bg съществува благодарение на хора като теб.

Добави сайт
За Signali.bg
  • Какво е Signali.bg
  • За BlueLink
  • За Общество.бг
  • Избрани категории
  • Бежанци и мигранти
  • Тютюнопушене на обществени места
  • Нарушаване човешки права
  • Паркиране
  • Гори
  • Незаконен строеж
  • Градски транспорт
  • Дупки по пътища
  • Достъп до информация
  • Signali.bg е създаден от:
  • EEA grants
  • BlueLink
  • Общество.бг
  • Signali.bg е създаден по проект „YouthLink: Уеб-инструменти и капацитет за гражданско наблюдение, застъпничество и въздействие“, финансиран в рамките на Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм (ФМ) на Европейското икономическо пространство (ЕИП) 2009-2014 г.