Категории

Престъпност

Граждански

Градски

Потребителски

Други

Околна среда

Човешки права

Виж всички (32)
Вход
Регистрация Вход Забравена парола Име
имейл адрес

Няма да пращаме нежелани съоб­ще­ния

Ще получиш имейл на този адрес с линк за промяна на паролата.

Парола Парола (пак) вход изпрати регистрация или вход или вход забравена пароола
Или влез чрез Facebook

Няма да пускаме съобщения от ваше име.

Ако нямате акаунт можете да си направите: регистрация
Как работи добави сайт
Как работи Signali.bg

Signali.bg е инструмент за хората, които виждат проблем и искат той да бъде разрешен. Целта е всеки от тях да намери отговор на въпроса:

Къде да подам сигнал за "_____", така че да ми обърнат внимание и да не ми отнеме време

Това се случва като:

  • Хора като теб - потребители в сайта добавят и класифицират начините за подаване на сигнал в различни институции, компании и неправителствени организации. Става лесно с формата достъпна от бутоните "Добави сайт".
  • Хората, които вече са подали сигнал, дават оценка за това дали е имало ефект, дали е било лесно и допълнителни впечатления. Така се сформира "рейтинг" за всеки сайт.

Администраторите на Signali.bg преглеждат добавените сайтове и ги обозначават с ключови думи и снимки. Всеки може да стане администратор, като изпрати имейл до info@signali.bg, в което да опише защо би бил добър в това.

За да се предпази от интернет „тролове“, Signali.bg ограничава честотата, с която могат да се дават оценки, както и изисква регистрация за всяка от тях.

Планирано е бъдеще развитие на Signali.bg, след което ще може да се подават сигнали директно от тук.

Комисия за защита на потребителите

Начална страница Нарушени потребителски права Комисия за защита на потребителите

Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни.
Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши.
Ако случайно сигналът ти не е за „Комисия за защита на потребителите“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва.
…още

Важни факти
  • Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни
  • Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши
  • Ако случайно сигналът ти не е за „Комисия за защита на потребителите“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва
  • „Комисия за защита на потребителите“ трябва да се справи с проблема от 1 до 3 месеца. Ако е повече от месец, трябва да ти се опишат особено важни причини за това
  • Ако вече има подаден сигнал за проблема, „Комисия за защита на потребителите“ няма да ти отговори, освен ако не добавиш нови факти или обясниш защо сега е по-различно
  • Глобата за „Комисия за защита на потребителите“, ако не спази горното е от 150 до 1500 лв

Горното e указано в Административнопроцесуалния кодекс.

Навсякъде в България
Злоупотреба Некомпетентен чиновник Жалба КЗП
Хубавото е че: Не изисква регистрация Не изисква снимка Не изисква ел. подпис Не изисква регистрация Крайна точка за сигнала Позволява следене на прогреса Потвърждение на сигнала Евентуални пречки: Няма анонимни сигнали Изисква името ти Изисква имейл адрес Изисква адресът ти Изисква локация на сигнала Само на български Няма мобилна версия

(2 оценки) Към сайта

или ако вече имаш опит с „Комисия за защита на потребителите“ сподели го:

сподели опит
2 оценки

София 1408 ж.к. Стрелбище ул.Дедеагач 19—21 Meat Me/бившото заведение Mama Mia

Некоректно отношение към персонал.
Преди четири дни/19.05.2018г./ бях клиентка с мои приятелки в заведението. Беше към края на работния ден и се виждаше, че кухнята вече не работи.
Най шокиращо за Нас беше, че от кухнята винаги е излизало много приятно мимиче с невероятна усмивка. Винаги е позитивна или поне не изглежда да е фалшива, а точно обратното. За капак на тази свежа обстановка бяхме свидетели на това как може да потъпкваш труда на млад служител като я убиждаш, заплашваш, агресираш и злобееш от страна на управителя/казва се Петър/. Момичето се казва Ники/благодарение на сервитьорката се добрахме до нейното име/. Попитахме защо управителя така и крещи и то при наличието на още клиенти. Отговора беше, че не искал да и плаща и вместо така да направи, за да останат нещатапо спокойни, но и да се разберат, той не спря да убижда момичето. Гледката, която видяхме и чухме и това как тя седи без да мигне...беше унизително.
Не сме наясно дали самата тя е подавала оплакване към ситуацията, но се вижда, че психиката и е желязна. Личи ѝ, че е на Ти със това какво работи и го прави с желание.Все още ходи на работа в заведението, защото я виждаме често с нейното добро и свежо настроение.
Вчера 23.05.2018 сутринта от терасата си я видях да не е служебно облечена имаше напрежение от задната страна на заведението/кухнята/. Управителя доста гръмогласно се чуваше как повишава тон.

Умоляваме Ви да обърнете внимание на отношението към персонала в залата и най—вече в кухнята!!!
Най—вероятно въпросното момиче доста неща преглъща и си затваря очите, въпреки настроението. Психоложка съм по професия и Ви моля най—сърдечно да вземете спешни мерки, защото виждам психически тормоз, унижение, смачкване и съсипване към момичето.
Не зная как е издържала и колко време работи в сферата на готварството, но колкото и да харесваш дадена работа не трябва да преглъщаш всяко такова унижение.
Надяваме се все пак да има такова невероятно търпение и да е всеки път с усмивка на лицето, защото в цялото заведение може би тя/Ники/ е така позитивна

Благодарим Ви предварително и ще се радваме на адекватни бързи мерки за нейна и на колегите и да работят в спокойна среда!
Телефонния номер, който съм Ви записала е на заведението Meat Me/бившото заведение Mama Mia/София 1408 ж.к. Стрелбище ул.Дедеагач 19

Очакваме отговор от Ваша страна!
email: georgieva_85@abv.bg
тел.№ 029586106

Публикуван на 23 Май 2018 at 12:45 от Гергана Снимка на Гергана Сподели своя опит

на 30 Август 2016 беше ни Вдигната кола, която управлявах докато съм в България и гр. Варна от място пред Морска администрация Варна, за което твърдя със сигурност е НЕЗАКОННО. Било място за автобуси и посетители на Варна. Питам след като табелка/указателен знак B27 за това паркиране няма на мястото, под хотел Панорама, идвайки от посока Морска градина към ЖП гара. Няма видимост на знака поставен от мястото и началото на паркиране, освен ако не слезеш пеш 300 метра надолу и стигнеш до входа за пристанище или платен паркинг, където табелата забранено спиране В27 е поставена и забележете ОБЪРНАТА с лице към излизащите от платения паркинг, не с лице към мястото забранено за паркиране. Табелката е на неправилното място под 200 метра от островче, където няма бели ленти разграфени за паркиране на автобуси. Служителя на реда Антон Милков Михалев ми направи и акт за неправилно паркиране, както и платих 46 лева за вдигането на колата, т.е чиста кражба на кола паркирана на правилно място с още 3 на същото място и НЕВДИГНАТИ, забележете защото първата възможна кола се вдига...от ляво или отдясно питам на това островче, където се побират 5-6 коли, а не един автобус.Моля да проверите случая и да ми отговорите на е-майл mnik@mail.bg понеже това се случи в последния ден от престоя ни 3 месечен в така липсващата ни родина България. Сега сме извън страната и естествено, където ред си е ред и знаците са си на мястото.Питам защо трябва да плащам нереална глоба по чл.6 от ЗДвП на основание чл.186 във връзка с чл.183 ал.2 т.1, и защо не се допускат всички, возели се с мен в колата, дъщеря ми и позната, а трябва да чакат навън и на дъжд, за да нямам аз свидетели на ГРУБО отношение и обиди от същия Антон цитирам " Вие образование и държание адекватно нямате, и в Щатите ли така се разправяте" на което аз отговорих, ако там наруша правилника да движение, ми се пише глоба/фиш по регламентирани и точни закони, слага се на предно стъкло и не се вдига, ако не пречи на движението, както бе в случая с Форда Пума ТХ 1566 КХ, и водача не губи време в разправии с некадърни служители, незнаещи закона по който те наказват и глобяват ,а излизат навън за да погледнат какво имат закачено на стъклото...пред гишето за плащане забележете САМО в БРОЙ и с Български лева, с валидни за разплащане карти VISA наличен стикер за това.Смятам, че бях изчерпателна с описанието, ако все пак се наложи, доказателствен материал имам снимки на паркираната си кола, както и другите до нея може би защото са Варненски номера три коли, и не бяха вдигнати и след разправията под моста Аспарухов с нас и до връщане в 11:30 часа за да се убедя, че е избирателно вдигането както и неправилно. Знак B27 не поставен на правилното място и освен това като добавим и некоректното грубо отношение от служителя на реда Антон Михалев, който бе мисля и на вдигащия колата ни паяк и естествено не спря при появяването ни на пътя, пред паяка, тогава друго нарушение пък сме били щели да направим...ако ни бяха прегазили питам, кой щеше да е нарушил закон за невнимателно и несъобразено шофиране, на място, където би трябвало да пресичат Чужденци или курортисти дошли, да посетят и разгледат пристанище Варна
с уважение Мариана Николаева, +15084888309 мобилен и е-майл mnik@mail.bg за връзка.

Публикуван на 12 Септ. 2016 at 18:53 от Mariana Nikolaeva Снимка на Mariana Nikolaeva Сподели своя опит
Ако вече си подал сигнал, дай своята оценка за „Комисия за защита на потребителите“ Колко си доволен от процеса по подаване на сигнал? От 1 до 5 звездички, където 1 е малко, а 5 много.
Какво ти направи впечатление? Проблемът пробавен ли беше след подаването на сигнала? Имаше ли нещо сложно? Имаш ли предложение как да се улесни процеса? Изпрати Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.
Добави сайт

Ако знаеш за страница в интернет, от където може да се подаде сигнал, сподели за нея:

Интернет адрес (линк) към формата за попълване Име на организацията, която ще получи сигнала Човешки права: Бежанци и мигранти Престъпност: Корупция Престъпност: Измами Престъпност: Пътно-транспортни Престъпност: Изборни нарушения Престъпност: Бракониерство Граждански: Тютюнопушене на обществени места Престъпност: Кражба Престъпност: Побой Престъпност: Изнудване Престъпност: Документални престъпления Престъпност: Компютърни престъпления Граждански: Полицейски произвол Граждански: Административни неуредици Граждански: Нарушаване човешки права Граждански: Нарушени трудови права Граждански: Нарушаване на етичните норми Граждански: Интелектуална собственост Градски: Неосветени площи Градски: Повредени елементи Градски: Неподдържани зелени площи Градски: Опасни елементи Градски: Натоварено кръстовище Градски: Велосипедни неуредици Градски: Бездомни кучета Потребителски: Хранителна индустрия Потребителски: Отказана гаранция Потребителски: Проблеми с договори Потребителски: Сметки Потребителски: Негодни стоки Потребителски: ВИК Потребителски: Електроснабдяване Други: Изгубени вещи Други: Бедствия Човешки права: Права на децата Граждански: Здравеопазване Потребителски: Нарушени потребителски права Граждански: Паркиране Околна среда: Води Околна среда: Гори Престъпност: Незаконен строеж Потребителски: Градски транспорт Градски: Дупки по пътища Други: Интернет измами Граждански: Достъп до информация Няма значение за сигнала гр. Велико Търново — Велико Търново гр. Видин — Видин гр. Варна — Варна гр. Благоевград — Благоевград гр. Бургас — Бургас гр. Пловдив — Пловдив гр. София — Столична гр. Стара Загора — Стара Загора гр. Русе — Русе Т.е. къде в страната трябва да е проблема, за да реагира организацията на сигнала Какво от изреденото по-долу се изисква? Регистрация Снимка Ел. Подпис Име Е-mail EГН Адрес на подателя Локация на сигнала Какво предлага мястото? Гаранция за отговор Анонимни сигнали Мобилна версия Крайна точка за сигнала Организацията, която ще получи сигнала, пряко ли е отговорна за разрешаването му или е посредник, като примерно НПО, неформална гражданска група? Проследимост Може ли да се проследи развитието по сигнала? Потвърждение Изпраща ли се потвърждение за получен сигнал? (пр: имеил или обажндане) Многоезичност Как става подаването на сигнал? Разкажи за ограничения във видовете приемани сигнали, специфики или инструкции при подаването. Добави Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.

Съдържанието в Signali.bg съществува благодарение на хора като теб.

Добави сайт
За Signali.bg
  • Какво е Signali.bg
  • За BlueLink
  • За Общество.бг
  • Избрани категории
  • Бежанци и мигранти
  • Тютюнопушене на обществени места
  • Нарушаване човешки права
  • Паркиране
  • Гори
  • Незаконен строеж
  • Градски транспорт
  • Дупки по пътища
  • Достъп до информация
  • Signali.bg е създаден от:
  • EEA grants
  • BlueLink
  • Общество.бг
  • Signali.bg е създаден по проект „YouthLink: Уеб-инструменти и капацитет за гражданско наблюдение, застъпничество и въздействие“, финансиран в рамките на Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм (ФМ) на Европейското икономическо пространство (ЕИП) 2009-2014 г.