Категории

Престъпност

Граждански

Градски

Потребителски

Други

Околна среда

Човешки права

Виж всички (32)
Вход
Регистрация Вход Забравена парола Име
имейл адрес

Няма да пращаме нежелани съоб­ще­ния

Ще получиш имейл на този адрес с линк за промяна на паролата.

Парола Парола (пак) вход изпрати регистрация или вход или вход забравена пароола
Или влез чрез Facebook

Няма да пускаме съобщения от ваше име.

Ако нямате акаунт можете да си направите: регистрация
Как работи добави сайт
Как работи Signali.bg

Signali.bg е инструмент за хората, които виждат проблем и искат той да бъде разрешен. Целта е всеки от тях да намери отговор на въпроса:

Къде да подам сигнал за "_____", така че да ми обърнат внимание и да не ми отнеме време

Това се случва като:

  • Хора като теб - потребители в сайта добавят и класифицират начините за подаване на сигнал в различни институции, компании и неправителствени организации. Става лесно с формата достъпна от бутоните "Добави сайт".
  • Хората, които вече са подали сигнал, дават оценка за това дали е имало ефект, дали е било лесно и допълнителни впечатления. Така се сформира "рейтинг" за всеки сайт.

Администраторите на Signali.bg преглеждат добавените сайтове и ги обозначават с ключови думи и снимки. Всеки може да стане администратор, като изпрати имейл до info@signali.bg, в което да опише защо би бил добър в това.

За да се предпази от интернет „тролове“, Signali.bg ограничава честотата, с която могат да се дават оценки, както и изисква регистрация за всяка от тях.

Планирано е бъдеще развитие на Signali.bg, след което ще може да се подават сигнали директно от тук.

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

Начална страница Нарушени трудови права Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни.
Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши.
Ако случайно сигналът ти не е за „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва.
…още

Важни факти
  • Ако сметнат сигнала ти за невалиден, трябва да ти кажат за това до 1 месец и 7 дни
  • Ако сигналът ти е уважен, максимум до 2 месеца и 7 дни ще знаеш как ще се разреши
  • Ако случайно сигналът ти не е за „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“, те трябва да ти кажат до 7 дни и да препратят към когото трябва
  • „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“ трябва да се справи с проблема от 1 до 3 месеца. Ако е повече от месец, трябва да ти се опишат особено важни причини за това
  • Ако вече има подаден сигнал за проблема, „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“ няма да ти отговори, освен ако не добавиш нови факти или обясниш защо сега е по-различно
  • Глобата за „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“, ако не спази горното е от 150 до 1500 лв

Горното e указано в Административнопроцесуалния кодекс.

Навсякъде в България
Трудови права
Хубавото е че: Не изисква регистрация Не изисква снимка Не изисква локация на сигнала Не изисква регистрация Многоезичност Крайна точка за сигнала Евентуални пречки: Няма анонимни сигнали Изисква ел. подпис Изисква името ти Изисква имейл адрес Изисква адресът ти Снимка от сайта на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" (2 оценки) Към сайта

или ако вече имаш опит с „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“ сподели го:

сподели опит
2 оценки

Във фирма “В Фрукт Къмпани’” с ЕИК 202583436 и адрес на обекта: гр. Плевен, ул. Георги Кочев 84 (Стоково тържище Плира) част от служителите работят без трудов договор от почти половин година. Работодателя не желае да плаща на държавата осигуровки.

Публикуван на 13 Март at 22:25 от Кристина Сурджийска Снимка на Кристина Сурджийска Сподели своя опит

Адрес:гр.София Стрелбище ул.Дедеагач 19—21

Некоректно отношение към персонал.
Преди четири дни/19.05.2018г./ бях клиентка с мои приятелки в заведението. Беше към края на работния ден и се виждаше, че кухнята вече не работи.
Най шокиращо за Нас беше, че от кухнята винаги е излизало много приятно мимиче с невероятна усмивка. Винаги е позитивна или поне не изглежда да е фалшива, а точно обратното. За капак на тази свежа обстановка бяхме свидетели на това как може да потъпкваш труда на млад служител като я убиждаш, заплашваш, агресираш и злобееш от страна на управителя/казва се Петър/. Момичето се казва Ники/благодарение на сервитьорката се добрахме до нейното име/. Попитахме защо управителя така и крещи и то при наличието на още клиенти. Отговора беше, че не искал да и плаща и вместо така да направи, за да останат нещатапо спокойни, но и да се разберат, той не спря да убижда момичето. Гледката, която видяхме и чухме и това как тя седи без да мигне...беше унизително.
Не сме наясно дали самата тя е подавала оплакване към ситуацията, но се вижда, че психиката и е желязна. Личи ѝ, че е на Ти със това какво работи и го прави с желание.Все още ходи на работа в заведението, защото я виждаме често с нейното добро и свежо настроение.
Вчера 23.05.2018 сутринта от терасата си я видях да не е служебно облечена имаше напрежение от задната страна на заведението/кухнята/. Управителя доста гръмогласно се чуваше как повишава тон.

Умоляваме Ви да обърнете внимание на отношението към персонала в залата и най—вече в кухнята!!!
Най—вероятно въпросното момиче доста неща преглъща и си затваря очите, въпреки настроението. Психоложка съм по професия и Ви моля най—сърдечно да вземете спешни мерки, защото виждам психически тормоз, унижение, смачкване и съсипване към момичето.
Не зная как е издържала и колко време работи в сферата на готварството, но колкото и да харесваш дадена работа не трябва да преглъщаш всяко такова унижение.
Надяваме се все пак да има такова невероятно търпение и да е всеки път с усмивка на лицето, защото в цялото заведение може би тя/Ники/ е така позитивна

Благодарим Ви предварително и ще се радваме на адекватни бързи мерки за нейна и на колегите и да работят в спокойна среда!
Телефонния номер, който съм Ви записала е на заведението
Очакваме отговор от Ваша страна!

Публикуван на 23 Май 2018 at 11:34 от Гергана Снимка на Гергана Сподели своя опит
Ако вече си подал сигнал, дай своята оценка за „Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"“ Колко си доволен от процеса по подаване на сигнал? От 1 до 5 звездички, където 1 е малко, а 5 много.
Какво ти направи впечатление? Проблемът пробавен ли беше след подаването на сигнала? Имаше ли нещо сложно? Имаш ли предложение как да се улесни процеса? Изпрати Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.
Добави сайт

Ако знаеш за страница в интернет, от където може да се подаде сигнал, сподели за нея:

Интернет адрес (линк) към формата за попълване Име на организацията, която ще получи сигнала Човешки права: Бежанци и мигранти Престъпност: Корупция Престъпност: Измами Престъпност: Пътно-транспортни Престъпност: Изборни нарушения Престъпност: Бракониерство Граждански: Тютюнопушене на обществени места Престъпност: Кражба Престъпност: Побой Престъпност: Изнудване Престъпност: Документални престъпления Престъпност: Компютърни престъпления Граждански: Полицейски произвол Граждански: Административни неуредици Граждански: Нарушаване човешки права Граждански: Нарушени трудови права Граждански: Нарушаване на етичните норми Граждански: Интелектуална собственост Градски: Неосветени площи Градски: Повредени елементи Градски: Неподдържани зелени площи Градски: Опасни елементи Градски: Натоварено кръстовище Градски: Велосипедни неуредици Градски: Бездомни кучета Потребителски: Хранителна индустрия Потребителски: Отказана гаранция Потребителски: Проблеми с договори Потребителски: Сметки Потребителски: Негодни стоки Потребителски: ВИК Потребителски: Електроснабдяване Други: Изгубени вещи Други: Бедствия Човешки права: Права на децата Граждански: Здравеопазване Потребителски: Нарушени потребителски права Граждански: Паркиране Околна среда: Води Околна среда: Гори Престъпност: Незаконен строеж Потребителски: Градски транспорт Градски: Дупки по пътища Други: Интернет измами Граждански: Достъп до информация Няма значение за сигнала гр. Велико Търново — Велико Търново гр. Видин — Видин гр. Варна — Варна гр. Благоевград — Благоевград гр. Бургас — Бургас гр. Пловдив — Пловдив гр. София — Столична гр. Стара Загора — Стара Загора гр. Русе — Русе Т.е. къде в страната трябва да е проблема, за да реагира организацията на сигнала Какво от изреденото по-долу се изисква? Регистрация Снимка Ел. Подпис Име Е-mail EГН Адрес на подателя Локация на сигнала Какво предлага мястото? Гаранция за отговор Анонимни сигнали Мобилна версия Крайна точка за сигнала Организацията, която ще получи сигнала, пряко ли е отговорна за разрешаването му или е посредник, като примерно НПО, неформална гражданска група? Проследимост Може ли да се проследи развитието по сигнала? Потвърждение Изпраща ли се потвърждение за получен сигнал? (пр: имеил или обажндане) Многоезичност Как става подаването на сигнал? Разкажи за ограничения във видовете приемани сигнали, специфики или инструкции при подаването. Добави Преди да публикуваме Влез или се регистрирай, за да можем да се свържем с теб, ако си имал проблем.

Съдържанието в Signali.bg съществува благодарение на хора като теб.

Добави сайт
За Signali.bg
  • Какво е Signali.bg
  • За BlueLink
  • За Общество.бг
  • Избрани категории
  • Бежанци и мигранти
  • Тютюнопушене на обществени места
  • Нарушаване човешки права
  • Паркиране
  • Гори
  • Незаконен строеж
  • Градски транспорт
  • Дупки по пътища
  • Достъп до информация
  • Signali.bg е създаден от:
  • EEA grants
  • BlueLink
  • Общество.бг
  • Signali.bg е създаден по проект „YouthLink: Уеб-инструменти и капацитет за гражданско наблюдение, застъпничество и въздействие“, финансиран в рамките на Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм (ФМ) на Европейското икономическо пространство (ЕИП) 2009-2014 г.